
Bestemming Hoeksche Waard scoort opdracht merkpaspoort!
HOEKSCHE WAARD - Bestemming Hoeksche Waard, de samenwerking tussen de drie Hoeksche Waardse communicatiebureaus ConQuest, Schot en Trend, is supertrots!
Zij hebben een grote opdracht voor gebiedsmarketing van de Hoeksche Waard ontvangen. Samen gaan de bureaus het merkpaspoort, waaronder de huisstijl, voor het gebied ontwikkelen.
De gemeente nodigde vorig jaar vier bureaus uit om mee te doen aan een pitch. Elk bureau werd gevraagd twee voorstellen in te dienen voor gebiedsmarketing van de Hoeksche Waard.
Maandagochtend 1 februari maakte wethouder Paul Boogaard, samen met kwartiermaker Gebiedsmarketing Wendy Hofman, de keuze voor Bestemming Hoeksche Waard bekend en lichtte de keuze van de gemeente toe.
Het breed gedragen besluit kwam tot stand met medewerking van de deelnemers aan de zogenaamde ‘kartrekkersgroepen’.
Zij namen deel aan een adviescommissie en leverden hun input aan de hand van de thema’s Beleving, Creativiteit, Onderscheidend vermogen en Innovativiteit bij een selectiecommissie van de gemeente aan.
Beide voorstellen die Bestemming Hoeksche Waard indiende, werden als beste voorstel beoordeeld door de selectiecommissie van de gemeente.
Corina Breevaart van ConQuest, Arjan Holleman en Henk Hokke van Schot en Karel de Koning van Trend vertellen samen: “We zijn bijzonder blij dat we als samenwerkende bureaus de pitch voor gebiedsmarketing van ons eiland hebben gewonnen.
Vorig jaar besloten we deze samenwerking aan te gaan. Onze gezamenlijke insteek was dat alleen verbinding en bundeling van kennis en kunde het beste resultaat konden opleveren.
En dat is gebleken, want we kunnen nu het ‘merkpaspoort’ (waaronder een huisstijl) voor de Hoeksche Waard ontwikkelen.”
Fotobijschrift: Van links naar rechts Arjan Holleman (Schot), Corina Breevaart (ConQuest), Karel de Koning (Trend) en wethouder Paul Boogaard.
Zij hebben een grote opdracht voor gebiedsmarketing van de Hoeksche Waard ontvangen. Samen gaan de bureaus het merkpaspoort, waaronder de huisstijl, voor het gebied ontwikkelen.
De gemeente nodigde vorig jaar vier bureaus uit om mee te doen aan een pitch. Elk bureau werd gevraagd twee voorstellen in te dienen voor gebiedsmarketing van de Hoeksche Waard.
Maandagochtend 1 februari maakte wethouder Paul Boogaard, samen met kwartiermaker Gebiedsmarketing Wendy Hofman, de keuze voor Bestemming Hoeksche Waard bekend en lichtte de keuze van de gemeente toe.
Het breed gedragen besluit kwam tot stand met medewerking van de deelnemers aan de zogenaamde ‘kartrekkersgroepen’.
Zij namen deel aan een adviescommissie en leverden hun input aan de hand van de thema’s Beleving, Creativiteit, Onderscheidend vermogen en Innovativiteit bij een selectiecommissie van de gemeente aan.
Beide voorstellen die Bestemming Hoeksche Waard indiende, werden als beste voorstel beoordeeld door de selectiecommissie van de gemeente.
Corina Breevaart van ConQuest, Arjan Holleman en Henk Hokke van Schot en Karel de Koning van Trend vertellen samen: “We zijn bijzonder blij dat we als samenwerkende bureaus de pitch voor gebiedsmarketing van ons eiland hebben gewonnen.
Vorig jaar besloten we deze samenwerking aan te gaan. Onze gezamenlijke insteek was dat alleen verbinding en bundeling van kennis en kunde het beste resultaat konden opleveren.
En dat is gebleken, want we kunnen nu het ‘merkpaspoort’ (waaronder een huisstijl) voor de Hoeksche Waard ontwikkelen.”
Fotobijschrift: Van links naar rechts Arjan Holleman (Schot), Corina Breevaart (ConQuest), Karel de Koning (Trend) en wethouder Paul Boogaard.